.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ناطق ‌‌نوري/ ولايت سفينه نجات‌بخش همه
ناطق ‌‌نوري/ ولايت سفينه نجات‌بخش همه

عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي ولايت را سفينه نجات‌بخش همه انسان‌ها دانست.

احمد ناطق نوري اظهار داشت: سفينه ولايت نجات بخش همه ما است.
عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي اطاعت از رهيري و حمايت از ولايت فقيه را ضامن بقاي اسلام، انقلاب و كشور دانست و گفت: ولايت ريسمان الهي است كه بايد به كمك از آن به نجات برسيم، سفينه ولايت نجات بخش همه ما است‌.
دبير مجمع نمايندگان مازندران افزود: تفرقه ما را نابود مي‌كند و اين در جامعه ما معضل است كه تفرقه ايجاد كنيم، همه ما بايد تلاش كنيم تا تفرقه افكني از بين برود و وحدت ايجاد شود چرا كه تنها راه موفقيت وحدت است.

* تحريم‌ها ما را قدرتمندتر كرد
وي با بي‌اثرخواندن تحريم‌ها و تهديدها گفت: تحريم‌ها ما را قدرتمندتر كرد.
نماينده مردم نور و محمودآباد در مجلس شوراي اسلامي اشتغال جوانان فارغ‌التحصيل آموزش عالي را از جمله مشكلات جامعه ذكر كرد و گفت: گسترش تعاوني‌ها و تعبيه تعاوني مرتبط با رشته‌هاي تحصيلي علاوه بر ايجاد اشتغال بسياري از ناهنجاري‌هاي موجود در جامعه را از بين خواهد برد زيرا بيكاري خود آفت است و افكار را منحرف و انسان را وادار به هنجارشكني مي‌كند.

* هدفمندكردن يارانه‌ها بايد با شيب ملايم اجرايي شود
ناطق نوري به اجراي هدفمندكردن يارانه‌ها اشاره كرد و گفت: ائمه جمعه، فرمانداران و مبلغان بايد اين موضوع را براي مردم درجامعه تبيين كنند كه اين جراحي اقتصادي ضرورت دارد، حتي دير هم شده است.
عضو هئيت رئيسه مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد‌: اين جراحي بايد 10 سال جلوتر انجام مي‌شد و تا الان به ثبات مي‌رسيديم ولي اكنون هم بايد با شيب ملايم انجام شود و اگر هر خانواده ايراني فقط 30 درصد صرفه‌جويي داشته باشد هيچ مشكلي پيش نمي‌آيد.

* دريا امسال بهتر اداره شد
دبير مجمع نمايندگان مازندران نداشتن متولي واحد براي دريا را از ديگر معضلات استان‌هاي شمالي ذكر كرد و افزود: اگر متولي واحد باشد قطعاً كنترل و نظارت بهتر و بيشتر است كما اينكه امسال استانداري برعهده گرفته و به مراتب بهتر از گذشته اداره شده است./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حاج داود 20 شهريور 1389
سلام آقای ناطق نوری : ۱) اگر به ریسمان الهی باید چنگ زد که همان ولایت فقیه است چرا شما چنگ نمیزنید و وارد این اتحاد نمی شوید و زیر سوال می برید. (حمایت مقام معظم رهبری در تعریف دولت دکتر احمدی نژاد ) ۲) اگر وضعیت دریا امسال بهتر شد چرا از متولیان این امر مدیران ارشد دولت (معاون سیاسی امنیتی آقای ابراهیمی ) نام نمی برید و حمایت نمی کنید . ۳) اگر از ۱۰ سال پیش طرح هدفمند کردن یارانه ها می بایستی اجرا می شد حضرت عالی که ۲۸ سال نماینده اید چرا هیچ اقدامی نکرده و حرفی نزده اید؟ که الان نظر می دهید با شیب ملایم باید پیش برود اگر دیر شده است ٫ چرا بایستی به کندی پیش برود ؟
بی نا 21 شهريور 1389
آقای ناطق نوری عزیز به ریش نداشته ات کمی دست بکش

نا شناس 22 شهريور 1389
آقای ناطق - حنای امثال شما دیگر برای مردم رنگ ندارد- خواهشمند است شما یکی دیگر برای مردم اظهارنظر نکنید .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.